Visuel Brillans - Din Visuelle Succesoplevelse Begynder Her!
ER det blevet sværere at sælge? - eller er du blot kommet til at købe ind på en overbevisning om at det er sværere at sælge og at din målgruppe er mættet? Vil du gerne fyre op for din passion, din synlighed og dit salg på en måde der kan mærkes hos din ideelle kunde, så vil vi gerne invitere dig til en helt særlig oplevelse hos os, hvor vi omfavner 2024's trend med store blade, blomster og en regnbue af farver! Det handler om at tage styringen, være kreativ og forme din egen virksomhedsfortælling.
I 2024 omfavner vi naturens skønhed med en palet af farver, herunder hvid og orange, mixet med blå, gul og pink. Det handler om at tage kontrollen tilbage og fejre diversitet og respekt.
Gratis workshops på Danske Dekoratørers stand 7250 i hal J2
I vores blomsterunivers inviterer vi til 5 forskellige workshops fordelt over 3 dage. Jeg, Louise, en passioneret dekoratør, og min fantastiske partner Caroline, en digital marketingekspert. Sammen vil vi guide dig på en magisk rejse mod Visuel Brillans og hjælpe dig med at transformere din virksomhed.
Workshop #1
Søndag d. 4/2 kl. 10.30 - 11.00
Visuel Strategiplanlægning - Skab Din Egen Historie
Vi starter med at dykke ned i detaljerne og definer dine mål og målgruppe sammen. Jeg vil guide dig gennem processen med at lave en visuel strategi, der ikke kun styrker dit brand, men også passer til din unikke fortælling. Og ja, vi vil også tackle den udfordrende opgave med at arbejde inden for budgetrammer, fordi vi alle ved, at magien skal være budgetvenlig.
Maks. 17 deltagere.
Workshop #2
Søndag d. 4/2 kl. 13.30 - 14.00
Magiske stylingområder - Lad Kreativiteten Flyde
Jeg vil hjælpe dig med at udforsk den kreative proces bag magiske stylingområder, der ikke blot fanger øjet, men også berører sjælen. Med hands-on øvelser, kreative koncepter vil vi guide dig gennem kunsten at skabe overbevisende waow oplevelser og dele vigtigheden af storytelling i et godt design.
Maks. 17 deltagere
Workshop #3
Mandag d. 5/2 kl. 10.30 - 11.00
Farvepsykologi og Den Praktiske Anvendelse
Farver er sjælen i enhver dekoration, og jeg er her for at dele min personlige farve-magi med dig. Vi dykker ned i farvepsykologiens forunderlige verden og udforsker, hvordan farver kan påvirke folks købsbeslutninger.
Du vil få personlig rådgivning om farvesammensætning fra mig.
Maks. 17 deltagere
Workshop #4
Mandag d. 5/2 kl. 13.30 - 14.00
Den Sammenhængende Oplevelse af Dit Visuelle Udtryk
Caroline og jeg vil guide dig igennem hemmelighederne bag at skabe en sammenhængende visuel oplevelse både i din fysiske butik og online. Grafisk materiale, farvevalg og dekorationer - vi vil optimere det hele for at bygge et stærkt og ensartet brand, der skiller sig ud.
Maks. 17 deltagere
Workshop #4
Tirsdag d. 6/2 kl. 10.30 - 11.00
Dyk Dybt Ind I Dit Brand - 360 Graders Visuel Helhedsudtryk
Sammen vil vi dykke dybt ind i dit brands visuelle identitet fra A til Z. Jeg, Caroline og dig - vi bliver et team. Gennem analyse og evaluering vil jeg være ved din side og hjælpe dig med at forme en stærk og klar visuel identitet for dit brand.
Maks. 17 deltagere
Gratis 1:1 session
Book en gratis 1:1 session med Danske Dekoratører og få brugbare tips og tricks til, hvordan du skaber et miljø, der øger interessen for dine varer.
På blot 20 minutter får du:
- Hjælp til optimering af dit butiksdesign
- Råd til styling
- Hjælp til evt. problematikker
Der vil blive taget notater af mødet, som du vil modtage efter messen, så du sikrer dig, at alle guldkorn kommer med hjem.
Bonus
Ved at booke en sparring med Danske Dekoratører får du muligheden for at vinde en 1:1 mentorsession til en værdi á 4.500 kr. ex. moms.
Et kig ind i den trendmæssige krystalkugle
Visuel Merchandise elever fra Designskolen Kolding giver dig muligheden for at kigge ind i den trendmæssige krystalkugle, når de præsentere fire tendenser inden for: Fashion, Interior, Kids og Dinning & Taste.
Ved dette event, vil eleverne gerne have dig til at ”mærke efter” og tage stilling til det du ser, samt give dine tanker til kende.
Oplev Visual Merchandising eleverne i hal J3.