Se programmet for tirsdag

Få besked om nye aktiviteter

Program Tirsdag

Speak Up | 10.00 – 10.30 | Køb rigtigt ind til den kommende sæsonen spring/summer 23

Med pej gruppens kommercielle trends og farver til sæsonen klædes du godt på til at vælge de rigtige produkter i de rigtige farver. Foredraget indeholder blandt andet moodboards, farvekombinationer og konkrete anbefalinger til design og indkøb. 

Mette Lykkegaard From, trendredaktør hos pej gruppen

Speak Up | 11.00 – 11.30 | Blomster- & plantetrends 2023

Trendeksperter og plantefolk har slået kræfterne sammen og står bag en årlig trendrapport med fokus på alt det grønne. Deltag i dette foredrag og få et overblik over de fire største trends i 2022 inden for blomster, planter, krukker, vaser, dekorationer, buketter mv. samt et sneak peek på julens trendtema.

Mette Lykkegaard From, trendredaktør hos pej gruppen

Et samarbejde med en influencer er både nemmere og mere krævende, end du tror. Og der er masser af læring at hente i de eksisterende samarbejder.
Deltagerne til dette indlæg får indblik i, hvad en ambassadøraftale indeholder, samt hvad man kan forvente at få ud af et samarbejde.

Andre emner er:

  • Hvordan finder du den perfekte ambassadør til dit brand?
  • Hvornår er man et godt match med sin ambassadør?
  • Kan man altid måle, hvad man får ud af et ambassadørsamarbejde?
  • Hvad er den gode opstart på et ambassadørsamarbejde?
  • Dårlige eksempler og gode eksempler på samarbejder?

Szhirley, influencer, sangerinde, skuespiller
Mads Møller, CEO hos Dropps By Szhirley

Speak Up | 15.00 – 15.30 | Hvilken boks skal dine kunder passe i? Og hvad har du fyldt i den?

Vi lever i en verden, der mere end nogensinde synes uforudsigelig og utilregnelig. Som butiksejer kan det være både bekymrende og frustrerende at være i – ikke mindst fordi kunderne heller ikke opfører sig, som de plejer. Det gør det sværere end nogensinde at putte dem i en færdigfikset boks. Men med din butik – og dit mindset – kan du alligevel gøre en kæmpe forskel både for dine kunder og for fortsat at være et stærkt brand i fremtidens detailhandel.
Det hele starter med, at du beslutter dig for, hvad det er for en boks, du inviterer dine kunder ind til at passe i – og hvilke oplevelser du fylder den med.

Susanne Løgstrup Amdisen, foredragsholder, MindYourBusiness

keyboard_arrow_up