Henter indhold
Glæd dig til fire dage med masser af spændende og lærerige foredrag. Programmet bliver fyldt med input, ideer og oplevelser, som du kan tage med hjem og gøre brug af i din forretning.
Kl. 10.00 - 10.30
Blomsterbranding - med omtanke
Vær med når Annette von Einem både viser og fortæller hvordan blomster overrasker, fremhæver og understøtter koncept, stil og design samt skaber image løftende branding. Annette er kendt blandt Europas bedste for sine unikke teknikker, stilsikre arbejde og sin position som 'trendsetter'.
Annette von Einem, Blomsterdesigner
Kl. 11.00 - 11.30
Din trendguide til spring/summer 2021
Med pej gruppens kommercielle trends og farver til sæsonen klædes du godt på til at vælge de rigtige produkter i de rigtige farver. Foredraget indeholder også mood boards, farvekombinationer og konkrete anbefalinger til design og indkøb.
Rie Fjordsøe Rasmussen, Trendredaktør hos pej gruppen
Kl. 12.00 - 12.30
Farver, grafisk design & print til indretning
Et unikt foredrag med fokus på de vigtigste trends inden for print, farver og grafisk design til 2021.
Få indsigt i hvilke farver, materialer, teksturer, former og grafiske udtryk fremtidens forbrugere ønsker at investere i og indrette sig med og hvad der tiltrækker fokus på både butikshylder og Instagram. Foredraget er til dig, der arbejder med grafisk design, emballage, interiørprint, vægdekoration, styling og indretning.
Rie Fjordsøe Rasmussen, Trendredaktør hos pej gruppen
Kl. 13.00 - 13.30
Post-corona forbrugeradfærd
Hvordan har krisen ændret for vores adfærd, holdninger og forbrug. Trendforsker og livsstilsekspert Mads Arlien-Søborg tager pulsen på samfundet og os mennesker et halvt år efter Danmark og det meste af verden lukkede ned.
Mads Arlien-Søborg, Trendekspert
Kl. 14.00 - 14.30
Livsfaser og forbrug – målgruppebeskrivelse med mening
Klassiske kvantitative segmenteringsmodeller baseret på køn og alder lider under, at de ikke tager hensyn til de faser, som vi passerer gennem livet. Når man lægger alderen til side og fokuserer på livsfasen, kan man lettere nå frem til de indsigter, som gør kommunikationen mere vedkommende og rammende – og i bedste fald kan det føre til produktudvikling og merværdi for både forbrugere og producenter. Ny bog kaster lys over 17 livsfaser – og du får headlines på dette foredrag.
Louise Byg Kongsholm, Trendforsker og Ejer af pej gruppen
Kl. 15.00 - 15.30
Fra SoMe til butik – Sådan tiltrækker du kunderne. Igen og igen.
Du er synlig og attraktiv på de sociale medier. Men hvad inviterer du til? Og hvad oplever dine kunder? Indfries deres forventninger? Hvis de gør, kommer de helt sikkert igen. Hvis ikke, vælger de butikken som gør det lige lidt bedre. Kom og få inspiration til hvordan du kan differentiere din butik, og styrke dit brand gennem kundeservice og den fuldendte oplevelse dine kunder kommer efter – igen og igen!”
Susanne Løgstrup Amdisen, Ejer af MindYourBusiness
Kl. 11.00 - 11.30
Køb rigtigt ind til sæsonen efterår/vinter 20/21
pej trend er det mest udbredte inspirationssystem i Skandinavien og benyttes til inspiration og udvikling af produkter inden for design, mode og interiør. Her får du de konkrete og kommercielle trendtemaer og -farver til sæsonen AW 20/21 samt masser af inspirerende eksempler og cases.
Rie Fjordsøe Rasmussen, Trendredaktør hos pej gruppen
Kl. 12.00 - 12.30
Visualiser dit brand i butikken
Kenneth Schultz Topp er ekspert i at bygge, udvikle og visualisere brand-DNA og er en erfaren konsulent, der rådgiver og arbejder for nogle af de største brands inden for mode, smykker og interiør med specielt fokus på indretning af butik i overensstemmelse med brandets DNA. I dette indlæg deles indsigter og erfaringer omkring skabelsen af en skarperere profil, bedre kundeoplevelser og dermed øge salget i butikken.
Kenneth Schultz Topp, Ekspert i retail og display design
Kl. 13.00 - 13.30
The future of family and consequences for design
More of us will be living, working, and existing alone in the next 10 years. New forms of communication, career lifestyles and self-branding have taken us in this direction, and this new way of living will dramatically alter the way we run our lives, leading to exciting opportunities in every aspect of business. Jill will take you on a journey through some exciting – and challenging – but must-see scenarios for how we are likely to be existing in the next 10 years, and how the concept of ‘aloneness’ means you need to think differently about your consumers, the way you talk to them and what you offer them.
Jill Hawkins, Independent futures consultant
Kl. 14.00 - 14.30
Livsfaser og forbrug – målgruppebeskrivelse med mening
Klassiske kvantitative segmenteringsmodeller baseret på køn og alder lider under, at de ikke tager hensyn til de faser, som vi passerer gennem livet. Når man lægger alderen til side og fokuserer på livsfasen, kan man lettere nå frem til de indsigter, som gør kommunikationen mere vedkommende og rammende – og i bedste fald kan det føre til produktudvikling og merværdi for både forbrugere og producenter. Ny bog kaster lys over 17 livsfaser – og du får headlines på dette foredrag.
Louise Byg Kongsholm, Trendforsker og Ejer af pej gruppen
Kl. 15.00 - 15.30
Coronaforbrug og kriseadfærd
Kender du 'coronatypen'? Anne Glad stiller skarpt på danskernes forbrug under coronaen og på, hvordan vi kan forvente det vil udvikle sig i den kommende tid. Desuden har hun fundet en række positive effekter, vi tager med os videre ud i verden, og som kan skabe nye muligheder for den kreative detailhandel.
Anne Glad, Livsstilsekspert
Kl. 10.00 - 10.30
Køb rigtigt ind til sæsonen efterår/vinter 20/21
pej trend er det mest udbredte inspirationssystem i Skandinavien og benyttes til inspiration og udvikling af produkter inden for design, mode og interiør. Her får du de konkrete og kommercielle trendtemaer og -farver til sæsonen AW 20/21 samt masser af inspirerende eksempler og cases.
Rie Fjordsøe Rasmussen, Trendredaktør hos pej gruppen
Kl. 11.00 - 11.30
Blomsterbranding - med omtanke
Blomster overrasker, fremhæver og understøtter koncept, stil og design samt skaber image løftende branding. Mulighederne er mange og unikke. Annette både viser og fortæller om hvordan blomster fremhæver og understøtter koncept, stil og design.
Annette von Einem er kendt blandt Europas bedste for sine unikke teknikker, stilsikre arbejde og sin position som 'trendsetter'.
Annette von Einem, Blomsterdesigner
Kl. 13.00 - 13.30
Retail Futures: Crisis, Community and Creativity – Engelsk videoforedrag
Dette er ikke den nye normal. Det er en midlertidig pause, som vi kan lære af. Fremtidens detailhandel og nethandel bliver en acceleration af den udvikling, der allerede var i gang.
Trendeksperten Matthew Brown præsenterer på 35 minutter de største forandringer i detailhandel og nethandel og giver sit bud på, hvordan fremtiden kommer til at se ud.
Matthew Brown, Ejer af Echochamber
Kl. 14.00 - 14.30
Livsfaser og forbrug – målgruppebeskrivelse med mening
Klassiske kvantitative segmenteringsmodeller baseret på køn og alder lider under, at de ikke tager hensyn til de faser, som vi passerer gennem livet. Når man lægger alderen til side og fokuserer på livsfasen, kan man lettere nå frem til de indsigter, som gør kommunikationen mere vedkommende og rammende – og i bedste fald kan det føre til produktudvikling og merværdi for både forbrugere og producenter. Ny bog kaster lys over 17 livsfaser – og du får headlines på dette foredrag.
Louise Byg Kongsholm, Trendforsker og Ejer af pej gruppen
Kl. 15.00 - 15.30
Post-corona forbrugeradfærd
Hvordan har krisen ændret for vores adfærd, holdninger og forbrug. Trendforsker og livsstilsekspert Mads Arlien-Søborg tager pulsen på samfundet og os mennesker et halvt år efter Danmark og det meste af verden lukkede ned.
Mads Arlien-Søborg, Trendekspert
Kl. 11.00 - 11.30
Køb rigtigt ind til sæsonen efterår/vinter 20/21
pej trend er det mest udbredte inspirationssystem i Skandinavien og benyttes til inspiration og udvikling af produkter inden for design, mode og interiør. Her får du de konkrete og kommercielle trendtemaer og -farver til sæsonen AW 20/21 samt masser af inspirerende eksempler og cases.
Rie Fjordsøe Rasmussen, Trendredaktør hos pej gruppen
Kl. 12.00 - 12.30
Fra SoMe til butik – Sådan tiltrækker du kunderne. Igen og igen.
Du er synlig og attraktiv på de sociale medier. Men hvad inviterer du til? Og hvad oplever dine kunder? Indfries deres forventninger? Hvis de gør, kommer de helt sikkert igen. Hvis ikke, vælger de butikken som gør det lige lidt bedre. Kom og få inspiration til hvordan du kan differentiere din butik, og styrke dit brand gennem kundeservice og den fuldendte oplevelse dine kunder kommer efter – igen og igen!”
Susanne Løgstrup Amdisen, Ejer af MindYourBusiness
Kl. 13.00 - 13.30
Life after corona - what will be the trends - Engelsk videoforedrag
Stefan Nilsson aka Trendstefan goes through seven of the major changes for our homes. The hallway will become the new airlock where we clean ourselves, and we will perhaps get home gyms as well as morning rooms. In seven chapters Trendstefan gives the outline of the new home.
Stefan Nilsson, @trendstefan
Kl. 14.00 - 14.30
Hvordan er DIN personlighed en styrke for kundeoplevelsen?
Kunder er kunder mindre end én procent af tiden, og de er mennesker 100 procent af tiden. Derfor ønsker vi alle at blive set, hørt og behandlet som mennesker og ikke som en afsætningskanal. Hvordan skaber du ambassadører til din virksomhed? Det er kundeoplevelser med personlighed og passion, der giver dig stærke ambassadører i dit ZMOT.
Torben Lorentsen, Foredragsholder, Underviser og Mentor