Cases

Nordic Seaplanes X Fantombryg - Kundeservice på et nyt niveau

arrow_backTil oversigten

12. december 2022 | Fantombryg

Hver fredag byder Nordic Seaplanes kvit og frit på fredagsøl (... eller voksensnolder om man vil) til alle, der snupper vandflyveren fra både Aarhus og København.

Det kalder vi super god kundeservice!

God kundeservice handler om at være ekstraordinær, skille sig ud og overraske sine kunder positivt, når de mindst venter det.

Det handler om at have en strategi for, hvordan du kommunikerer klogt, smartere og anderledes med dine kunder, så du bliver lagt mærke til.

Og så handler det om, at give dine kunder en god oplevelse, der understøtter den opfattelse, som DU gerne vil have, at kunderne skal have af DIT brand.

Det skaber loyale kunder, der kommer igen næste gang - eller i hvert fald næste fredag.

Vi er enormt glade for, at vi er med til at skabe loyale og glade kunder hos Nordic Seaplanes.

Rikke Sejthen, HR & administrationschef hos Nordic Seaplanes siger om samarbejdet:

"Fantombryg skuffer bare aldrig. Jeg er imponeret hver gang. Som firma har vi brugt Fantombryg til flere forskellige personlige øl, og alle vores kunder bliver blown away over hvor fedt det er."

Flere artikler fra Fantombryg

Casen er skrevet af:

Fantombryg

HANDCRAFTET BREW FOR EVERY OCCASION

Fantombryg is a family owned Copenhagen based craft brewery.
Our organic brew is handcrafted with special made labels for every occasion.

From Christmas to Easter and Valentines Day or perhapsyour own unique design?

Our creative, playful and inspiring designs help shops and businesses reach new customers while branding themselves in a tasting and rememberable way.

Se profil
keyboard_arrow_up