Cases
Nordic Seaplanes X Fantombryg - Kundeservice på et nyt niveau
arrow_backTil oversigten12. december 2022 | Fantombryg
Hver fredag byder Nordic Seaplanes kvit og frit på fredagsøl (... eller voksensnolder om man vil) til alle, der snupper vandflyveren fra både Aarhus og København.
Det kalder vi super god kundeservice!
God kundeservice handler om at være ekstraordinær, skille sig ud og overraske sine kunder positivt, når de mindst venter det.
Det handler om at have en strategi for, hvordan du kommunikerer klogt, smartere og anderledes med dine kunder, så du bliver lagt mærke til.
Og så handler det om, at give dine kunder en god oplevelse, der understøtter den opfattelse, som DU gerne vil have, at kunderne skal have af DIT brand.
Det skaber loyale kunder, der kommer igen næste gang - eller i hvert fald næste fredag.
Vi er enormt glade for, at vi er med til at skabe loyale og glade kunder hos Nordic Seaplanes.
Rikke Sejthen, HR & administrationschef hos Nordic Seaplanes siger om samarbejdet:
"Fantombryg skuffer bare aldrig. Jeg er imponeret hver gang. Som firma har vi brugt Fantombryg til flere forskellige personlige øl, og alle vores kunder bliver blown away over hvor fedt det er."