Cases

Aller Media X Fantombryg - Kampagne launch next level

arrow_backTil oversigten

12. december 2022 | Fantombryg

I september launchede Aller Media og SE OG HØR en ny kampagne, der skal cementere bladet som sladderblad og hylde de kendte, som fylder spaltepladsen ud med:

“Fest, fisse og faderskab”
“Bryggen, bryster og botox”
“Opture, nedture og byture”

…som der også står på de specialøl, som Fantombryg leverede til launchen og fredagsbaren for medarbejderne på redaktionen.

De forskellige budskaber fra kampagnen er gengivet i et design, der afspejler forsiden på et SE OG HØR ugeblad. Selv den lille pressefold i midten er bladet er gengivet på etiketten.

Øllene blev bestilt og leveret inden for bare 5 hverdage.

Camilla Jauch, kommunikationskonsulent, Aller Media siger om samarbejdet:

“TAK for et vanvittigt flot stykke arbejde på rekordtid. Tak for både en ekstra festlig fejring og for service i verdensklasse. Vi havde verdens bedste fredagsbar med jeres øl som midtpunkt.”

Flere artikler fra Fantombryg

Casen er skrevet af:

Fantombryg

Fantombryg er Danmarks første designbryggeri. Hver eneste øl er håndlavet og specialdesignet med unikke etiketter alt efter dit ønske, din anledning, dit behov.
Det er et enestående koncept, der på rekordtid har gjort Fantombryg til Danmarks bedst bedømte bryggeri på Trustpilot.

Fantombryg tog sin begyndelse i efteråret 2020 med et ønske om at nyfortolke måden at drive bryggeri på.

Bryggeriet skiller sig markant ud fra mængden ved at gøre det muligt for alle nemt og hurtigt at få designet deres helt egne unikke og personlige økologiske specialøl til alle mærkedage, begivenheder, højti

Se profil

Mød os på Formland Spring 2023

Søren Uhd Pedersen

Kreativ direktør

Fantombryg

På messen

Søren Uhd Pedersen

Lea Carina Uhd Frederiksen

Direktør

Fantombryg

På messen

Lea Carina Uhd Frederiksen

keyboard_arrow_up