Cases

Aller Media X Fantombryg - Kampagne launch next level

arrow_backTil oversigten

12. december 2022 | Fantombryg

I september launchede Aller Media og SE OG HØR en ny kampagne, der skal cementere bladet som sladderblad og hylde de kendte, som fylder spaltepladsen ud med:

“Fest, fisse og faderskab”
“Bryggen, bryster og botox”
“Opture, nedture og byture”

…som der også står på de specialøl, som Fantombryg leverede til launchen og fredagsbaren for medarbejderne på redaktionen.

De forskellige budskaber fra kampagnen er gengivet i et design, der afspejler forsiden på et SE OG HØR ugeblad. Selv den lille pressefold i midten er bladet er gengivet på etiketten.

Øllene blev bestilt og leveret inden for bare 5 hverdage.

Camilla Jauch, kommunikationskonsulent, Aller Media siger om samarbejdet:

“TAK for et vanvittigt flot stykke arbejde på rekordtid. Tak for både en ekstra festlig fejring og for service i verdensklasse. Vi havde verdens bedste fredagsbar med jeres øl som midtpunkt.”

Flere artikler fra Fantombryg

Casen er skrevet af:

Fantombryg

HANDCRAFTET BREW FOR EVERY OCCASION

Fantombryg is a family owned Copenhagen based craft brewery.
Our organic brew is handcrafted with special made labels for every occasion.

From Christmas to Easter and Valentines Day or perhapsyour own unique design?

Our creative, playful and inspiring designs help shops and businesses reach new customers while branding themselves in a tasting and rememberable way.

Se profil
keyboard_arrow_up