Cases
Aller Media X Fantombryg - Kampagne launch next level
arrow_backTil oversigten12. december 2022 | Fantombryg
I september launchede Aller Media og SE OG HØR en ny kampagne, der skal cementere bladet som sladderblad og hylde de kendte, som fylder spaltepladsen ud med:
“Fest, fisse og faderskab”
“Bryggen, bryster og botox”
“Opture, nedture og byture”
…som der også står på de specialøl, som Fantombryg leverede til launchen og fredagsbaren for medarbejderne på redaktionen.
De forskellige budskaber fra kampagnen er gengivet i et design, der afspejler forsiden på et SE OG HØR ugeblad. Selv den lille pressefold i midten er bladet er gengivet på etiketten.
Øllene blev bestilt og leveret inden for bare 5 hverdage.
Camilla Jauch, kommunikationskonsulent, Aller Media siger om samarbejdet:
“TAK for et vanvittigt flot stykke arbejde på rekordtid. Tak for både en ekstra festlig fejring og for service i verdensklasse. Vi havde verdens bedste fredagsbar med jeres øl som midtpunkt.”